608 436 941

Prodejna Lidl v Trhových Svinech

Autor: Tisková zpráva | Zveřejněno: pondělí 17. června 2019 | 191x

Na zákazníky čekala řada novinek a speciální akce

Lidl po dvouměsíční modernizaci

V pondělí 17. června byla znovu otevřena prodejna Lidl v Trhových Svinech. Po dvouměsíční modernizaci se zákazníci dočkali nového interiéru a pekárny. Proměnou prošlo také parkoviště, kde přibyla parkovací místa. Otevření bylo spojeno se speciální akcí, kdy si zákazníci mohli nakoupit levněji.

Při modernizaci Lidlu v ulici Trocnovská byly využity prvky nového konceptu prodejen, jež zákazníkům přinesou líbivější vzhled a větší komfort během nakupování. Zaměstnancům pak změny zjednoduší manipulaci se zbožím, obsluhu zákazníka a v neposlední řadě údržbu prodejny.

Již při vstupu do prodejny přivítá zákazníky praktické zádveří, kde nově najdou automat na kávu (Lidl to go). Interiér budovy je prostorný s dostatkem denního světla. Na stěnách nově visí 3D grafické nápisy, které usnadňují orientaci na prodejní ploše, příjemný pocit z nákupu pak umocňuje dominantní šedá barva, použité LED osvětlení či dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Zákazníci se dále mohou těšit na novou pekárnu, a nebo pokladny s velkým odkládacím prostorem, díky kterým se urychlí nákupy. Větší výběr než doposud pak budou mít i v případě čerstvých potravin.

 „Při modernizacích našich prodejen myslíme především na zákazníky, kterým nabízíme komfortnější nakupování od začátku až do konce. Snažíme se tak vyjít vstříc jejich potřebám, jež se za poslední roky výrazně změnily,” okomentovala modernizaci Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl.

Trhosvinenská prodejna se zařadila mezi dalších několik desítek prodejen Lidl, které se v poslední době dočkaly remodelingu. 

O společnosti

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 245 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika